Sommerens Severdighet

aaaRH Multimedia står for konsept og utvikling av Sommerens Severdighet kampanje for Toyota Haugesund. Kampanjen ble laget i forbindelse med lansering av den nye bilen Auris Hybrid Touring Sports, hvor vi hadde som mål og gjøre Haugalandet kjent med denne nye bilen som kommer via sosiale medier.

Kampanjen gikk over 4 uker, hvor vi til hver uke produserte en kort-film med et lite intervju fra en severdighet på Haugalandet. Hver uke publiserte vi en ny film med 4 spørsmål ut i fra budskapene som kom med på filmen. De personene som klarte og svare riktig på alle 4 spørsmålene fra uke til uke var med i trekningen av å få låne bilen en helg. Siste uken var alle som hadde deltatt i kampanjen med i trekningen av et Samsung 55″ Smart-TV.

Nøkkeltall fra kampanjen:
Nye liker: 347
Totalt side visninger i denne perioden: 1847
Totalt personer nådd ut til: 25 352
Total rekkevidde – ukentlig: 6920
Totalt delinger fra din side: 436
Besøk på applikasjonen: 825
Facebook-brukere som deltok i konkurransen: 396
Film visninger: 854